En liten utmaning....

Detta var en utmaning som fanns på Teees blogg. Testa ni med!! Det blir ganska tokroligt!

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Bara lite...
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Oj, jag har uppriktigt sagt inte sett ditt sms förens nu när jag skulle radera gamla sms.
3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej ingen nyckel
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Nu är vi hemma igen, inlagd avd 5, hjärtsvikt andnöd o lågt blodtryck.
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej!
7. Vad vill du höra mest av allt?
En öl drucken.
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
God morgon mamma jag har sovit hela natten.
9. Din romantiska replik?
Blev det något sagt med Pernilla?
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag längtar oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0