Matorgie...

I lördags var jag ute med Pernilla och åt på restaurang. Vi gick på Jensens. Har velat prova det stället sen de öppnade.... KÖTT!!!!

Väl där bestämde vi oss för att ta en sån där färdig 3-rätters meny.... Vi valde nachos, hamburgare och banana split...

Nachos-tallriken var ganska stor för att vara förrätt, men vi var hungriga så vi åt med god aptit, jag åt nästan upp min. Varmrätten kom direkt efter, nästan innan man hunnit äta upp förrätten... En enorm Hamburgare med hemgjorda pommes, mums!! Vi kämpade tappert men inte ens jag orkade äta upp allt. Pernilla hade dessutom jeans på sig som inte töjde sig efter magens ökande volym, jag hade dagen till ära valt tights så magen skulle få plats! (Min mage är ju redan ganska stor) Sen kom efterrätten... den var stor.... och vi åt och åt och åt.... Men vi orkade inte allt.

Vi lämnade restaurangen proppmätta och jag var ganska äcklad av mig själv. Men gott var det!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade valt hong kong om jag hade varit i dina skor. -Grym buffe där!. Men men nu är inte jag i dina skor , utan trött man i blåa strumpor.

Hälsa Jacob och säg till robban att blondera håret. (Passar mer hans personlighet ;) )

2008-10-14 @ 03:19:28
Postat av: pilla

mmmm gott var det! Skulle kunna dra på mig ett par tights och ta en lunch där any day..

En väldigt uppskattad födelsedags middag var det absolut.. Tack tack

2008-10-16 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0