Floskler

Idag när jag satt och funderade lite kom jag på att jag är ganska duktig på att säga saker utan att tänka efter före... Med andra ord är jag ofta väldigt osmidig.

Här kommer mina bästa:

Här om dagen var Benjamins pappa här för att lämna Benjamins fotbollskläder. Hans pappa stod och gullade med Albin, och Benjamin frågar du sin far om han vill ha en bebis. Han svarar att det vill han nog. Då kläcker jag ur mig följande; "då lär nog pappa skaffa sig en yngre tjej" (hans tjej är över 40). Pinsam tystnad uppstår konstigt nog...

I somras var jag och Jacob hemma hos min bror. Vi satt i hans trädgård och käkade paj med vaniljsås. Brorsans tjej kom förbi. Snacket gled in på bantning (jävligt ovanligt när det gäller mig, kan ha berott på äckelkänslor över mig själv för att jag just ätit en halv paj och en liter vaniljsås). Helt plötsligt kläcker jag ur mig till brorsans tjej: -Ska inte du hänga med oss på viktväktarna?? Smart, som att säga "du är rätt tjock".

När jag gick i högstadiet fanns en tjej i pararellklassen som var ganska kraftig. Hon var inte fet, bara jävligt bastant, med väldigt breda lår. Till historien hör att det var väldigt poppis att sitta med benen i kors just då, alla satt så och såg viktiga och häftiga ut. Denna lilla fadäs hände i omklädningsrummet efter gympan. Vi satt där på bänkarna och klädde på oss när denna stadiga tjej säger att hon har svårt att sitta med benen i kors. Då svarar jag: -Jag tror det är svårare ju tjockare lår man har...... Smart... (Hon blev anorektiker sen)

I högstadiet gick jag på en blinddate. Detta var inte så avancerat som det låter, en kompis kille skulle ta med en kompis och så skulle vi fyra gå på bio. Men jag var rätt förväntansfull, eftersom min kompis kille såg rätt bra ut och så. Men när jag fick se min date krossades mina drömmar... totalt. Han var ett huvud kortare, finnig, luktade svett och var väldigt ful. (Man ska kanske inte säga att någon är ful, men han var verkligen det) Dagen efter skulle jag återberätta min mardrömskväll i skolan. Vi satt i sofforna i uppehållsrummet, halva klassen var samlad typ. Jag säger: jag lovar, han var fulare än *****!! (***** var den fulaste killen i vår klass, vill inte säga hans namn) bara för att upptäcka att vederbörande sitter några platser bort i soffan.... Usch!

Kommentarer
Postat av: Teee

Ha ha fan va pinsamt. Dig ska man med andra ord inte ha med där det finns människor.

2008-09-28 @ 20:17:10
URL: http://lifeofteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0