Nu var det länge sen sist

Nu är min långa bloggpaus över.

Mitt liv rullar på som vanligt, Jacob gör sitt bästa för att vara en öm och kärleksfull sambo; om kvällarna när vi ska sova har han börjat roa sig med att peta mig i örat precis när jag håller på att somna in. Så jag funderar allvarligt på att införskaffa mig öronmuffar att sova i. Fast då kommer han antagligen hitta några andra håligheter att peta i, som näsborrarna.... Men jag är inte bitter....

Albin har kommit in i en härlig ålder, han tutar omkring i sin lilla bil och röjer i kökslådor mest hela dagarna. Så hemmet är i konstant kaos.... Men jag är inte bitter...

Benjamin har kommit in i trotsåldern, av typen där han ifrågasätter allt jag säger, eller bemöter det jag säger med och?.... Men jag är inte bitter....

Om några dagar fyller jag trettio.... Men jag är inte bitter....

Jag älskar mitt tokiga liv.... Och jag är inte alls bitter----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0