Viktväktarna..

Ja, nu är det dags igen! Fast den här går det bra! Inne på femte veckan och imorron är det vägning. Och kläderna sitter allt lösare och det är underbart!

Och jag har botat mitt sockerberoende!! Kom på det absolut bästa sättet alla tider! Jag bytte ett beroende mot ett annat helt enkelt.... Nämligen snus, fast Jacob är väl inte allför glad över det. Men jag tror nog att han njuter lite i smyg över att han slipper ha en så tung klump bredvid sig i sängen.

Hur som helst så närmar sig min 30-årsdag med stormsteg, och jag kan ju inte vara både fet, ful och en jävla tant! Så jag bantar och hoppas att Jacob bekostar diverse upplyftningar vad gäller mitt utseende, haha!

Jacob hotar med att jag ska väck kl 15 på lördag, för han kan ju inte vara ihop med någon som inte är under 30. Så jag har laddat upp med handbojor och andra fastspänningsanordningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0