Kanske är dags att kamma sig.. och skriva

Nu var det ett tag sen. Har hänt en del. Bland annat blivit husägare. Och börjat jobba igen. Albin går på dagis och benjamin har börjat tvåan. Och allt rullar på.

Idagsläget går jag en utbildning via jobbet. Är inne på typ 27:e veckan. Det mest positiva med det är att jag har gått ner i vikt. Nej skämt åsido, det har varit väldigt roligt, utmanande och lärorikt. Sen att det under 12 veckor var ungefär 6 timmar schemalagd träning var en ruggig bonus. Utbildningen har fått mig att syna mig och min omgivning i sömmarna. Och det har varit intressant jobbigt och roligt. Fan så man är, fan så vi är, vi människor.

Jag känner själv att jag låter deppig, men jag är bara lite trött. Denna vecka har varit tung, med massor av plugg och Albin som tyckt det varit kul att väcka mig ca tre gånger per natt. så jag kanske ska skriva mer en annan dag när jag är på topp.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0